مجله سندباد (موادغذایی و کشاورزی)

اخرین مطالب سندباد در حیطه ی مواد غذایی

مجله سندباد (موادغذایی و کشاورزی)

اخرین مطالب سندباد در حیطه ی مواد غذایی

دسر ها

انواع دسر (ژله)

در هر ملل چه ایران چه کشورهای دیگر جهان از دسر به عنوان خاتمه دهنده غذا استفاده می کنند. دسرها عموماً یک میوه یا شیرینی یا محصولات شیرینی مانند، می باشد. انواع دسرها با توجه به مواد تشکیل دهنده آنان متفاوت می گردند. از انواع دسرها می توان پودر ژله، کاسترد، پودینگ و ...را نام برد. یکی از انواع دسرهایی که در بین مردم ملل مختلف جایگاه ویژه ای دارد، پودر ژله می باشد. پودر ژله در لغت به معنای خوراکی شیرینی می باشد که از پختن آب میوه با ژلاتین بدست می آید و  به شکل لرزانک در می آید. پودر ژله با طعم و اسانس های مختلف وجود دارد که در زمان حال برای راحتی درست کردن این نوع دسر از پودر ژله استفاده می کنند. به دلیل استفاده ی مردم ایران و جهان از انواع دسر و پودر ژله، صنعتی برای تولید پودر ژله و انواع دسرها به وجود آمده حتی در بخش صادرات و واردات نیز فعالیت های در این حیطه انجام شده است.

سندباد به عنوان بزرگترین سایت تجارت الکترونیک که به ارائه محصولات، کسب و کارها، صادرات و واردات در زمینه های مختلف کاری می پردازد در زمینه ی انواع دسرها نیز فعالیت کرده است.

سندباد در دسته بندی غذایی و کشاورزی در زیر شاخه ی مواد غذایی و بخش انواع دسر؛ در مورد صادرات، واردات، معرفی محصولات و تأمین کننده ها در این زمینه سخن گفته است. سندباد در بخش پودر ژله اطلاعات جامع و کاملی از روند کاری تأمین کننده ها، محصولات آنان و نیز صادرات و وارداتشان را،  ارائه داده است. شما کاربران عزیز می توانید با مراجعه به زیر شاخه ی پودر ژله اطلاعات مورد نیاز خود را در قسمت های مختلف export , importt و خرید و فروش را بدست آورید.

سندباد سبک دید تجارت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.