مجله سندباد (موادغذایی و کشاورزی)

اخرین مطالب سندباد در حیطه ی مواد غذایی

مجله سندباد (موادغذایی و کشاورزی)

اخرین مطالب سندباد در حیطه ی مواد غذایی

کمپوت ها

کنسرو میوه

کمپوت یا همان کنسرو میوه ها، جزء دسرها دسته بندی می شوند. کنسرو میوه از میوه های کامل یا خرد شده ای که در شربت قند پخته می شوند، تهیه می گردد. به کنسرو میوه ها، کنسرو خوراکی نیز می گویند. کمپوت ها انواع مختلفی دارند. کنسرو میوه با توجه به میوه های موجود در آن تفکیک می گردند. از انواع کنسرو میوه ها می توان: کمپوت سیب، کمپوت هلو و... را نام برد. عموماً کنسرو میوه در پزشکی برای تغذیه برخی از افراد که نمی توانند از میوه های خام استفاده کنند، توصیه می شود. در هر ملل با توجه به فرهنگ های موجود در آن کشور از کمپوت ها در بعضی از مهمانی ها و ملاقات ها و... استفاده می کنند. امروزه تهیه کمپوت ها صنعتی شده است و در کارخانجات ها تولید می گردد. به دلیل صنعتی شدن کنسرو میوه در ایران و جهان، فعالیت هایی در بخش های صادرات و واردات برای صنعت کمپوت صورت گرفته است .

سندباد بزرگترین سایت B2B می باشد که به معرفی شرکت ها، محصولات، صادرات و واردات در زمینه های مختلف کاری می پردازد. سندباد در زمینه ی کمپوت ها در بخش های مختلف فعالیت هایی فراوانی انجام داده است.

سندباد در دسته بندی غذایی، کشاورزی در زیر شاخه مواد غذایی در بخش کمپوت ها، در مورد تأمین کننده ها، محصولات، صادرات و واردات صحبت کرده است. سایت سندباد در این زیر شاخه برای کاربران و مراجعه کنندگان به سایت اطلاعات جامعی از شرکت ها، تولید کننده های صنعت کنسرو میوه، خرید و فروش محصولات، export و import در این حیطه را، ارائه داده است. شما عزیزان می توانید با مراجعه به صفحه ی کمپوت ها اطلاعات مورد نیاز خود را در بخش های مختلف دریافت نمایید.

سندباد سبک جدید تجارت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.