مجله سندباد (موادغذایی و کشاورزی)

اخرین مطالب سندباد در حیطه ی مواد غذایی

مجله سندباد (موادغذایی و کشاورزی)

اخرین مطالب سندباد در حیطه ی مواد غذایی

مواد غذایی - مواد خوراکی

با توجه به نوشته های دسته بندی اصلی غذایی و کشاورزی، مواد غذایی یا مواد خوراکی موادی هستند که باعث رشد و تأمین انرژی بدن می شوند که باید این مواد غذایی، مواد خوراکی مفید و سالمی باشند که باعث سلامتی و شادابی بدن باشند نه ضرری برای آن.

 

این مواد خوراکی به صورت نیمه پخته، خام و پخته موجود هستند که یک سری از این مواد غذایی به صورت کنسروی در کارخانجات ها و یک سری از این مواد خوراکی در خانه ها مصرف می شوند ولی تمام این مواد خوراکی از طریق کشاورزی به وجود می آیند. سندباد فعالیت خودش را در حیطه مواد غذایی آغاز کرده است.

 

سایت سندباد به عنوان سایت B2B در حیطه مواد غذایی خود برای معرفی شرکت ها و محصولاتشان در همین زمینه ی مواد خوراکی فعالیت گسترده ای از قبیل: دسرها، کمپوت ها، غذاهای نیمه آماده و آماده، میوه ها و فراورده های آن، محصولات پخته و نیمه پخته، مواد غذایی کنسرو شده، فراورده های غلات، میان وعده ها، غذای کودک، لبنیات، تخم مرغ، گوشت و مرغ، غذای دریایی، سبزیجات، روغن های گیاهی، انجام داده است که می توانید با مراجعه به صفحات مورد نظر یا کلیک روی لینک های گذاشته شده وارد قسمت مورد نظر شوید و اطلاعات مورد نیاز خود را در حیطه ی مواد غذایی بدست آورید.

سندباد سبک جدید تجارت


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.