مجله سندباد (موادغذایی و کشاورزی)

اخرین مطالب سندباد در حیطه ی مواد غذایی

مجله سندباد (موادغذایی و کشاورزی)

اخرین مطالب سندباد در حیطه ی مواد غذایی

قهوه و کاکائو

قهوه و کاکائو

قهوه نوعی نوشیدنی که از بو دادن دانه های آسیاب شده ی درخت قهوه، به وجود می آید. مکانیزم قهوه به این صورت می باشد که دانه های قهوه را برداشت و خشک می کنند و با توجه به طعم و عطر آن بسته بندی می شود که این دانه های قهوه انواع  مختلفی با توجه به طعم آن ها دارند که این انواع شامل: قهوه های سبز، قهوه اسپرسو، قهوه ای ترک و... می باشد. امروزه مردم جهان به خصوص مردم ایران از قهوه زیاد استفاده می کنند به گونه ای که این نوشیدنی در بین مردم رایج شده است این دانه های قهوه از صنعت کشاورزی  و باغبانی به وجود می آید و نیز در صادرات و واردات جایگاه ویژه ای دارد.

کاکائو یک درخت می باشد که روی آن گلهای زرد و سپس غلاف های زرد رنگی که داخل آن تخم هایی وجود دارد، می روید این تخم ها خشک می شوند و محصول کاکائو تولید می شود. از کاکائو عموماً در تولید شکلات استفاده می شود. کاکائو انواع مختلفی دارد که معمولاً بر اساس طمعشان این انواع کاکائو ها تفکیک می شوند. کاکائو نیز مانند قهوه مورد استفاده ی عموم مردم چه در ایران و چه کشورهای دیگر می باشد به همین دلیل کاکائو در صادرات و واردات حضور یافته است.

سندباد بزرگترین سایت B2B که به معرفی کسب و کارها، محصولات، واردات و صادرات در حیطه های مختلف می پردازد. سندباد در زمینه ی قهوه و کاکائو نیز فعالیت های گسترده ای انجام داده است.

سندباد برای کاربران در دسته بندی غذایی و کشاورزی در زیرشاخه ی کشاورزی و در بخش دانه های قهوه و کاکائو در مورد واردات، صادرات و محصولات در این زمینه سخنانی گفته است. سایت سندباد اطلاعاتی جامع و کامل از شرکت ها، محصولات،  صادراتشان و وارداتشان در این زمینه ی کاکائو ارائه داده است  شما عزیزان می توانید با مراجعه به هریک از این محصولات اطلاعات مورد نیاز خود را در بخش های مختلف بدست آورید.

سندباد سبک جدید تجارت


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.