مجله سندباد (موادغذایی و کشاورزی)

اخرین مطالب سندباد در حیطه ی مواد غذایی

مجله سندباد (موادغذایی و کشاورزی)

اخرین مطالب سندباد در حیطه ی مواد غذایی

انواع کود ها

انواع کود و کودهای شیمیایی

کود در لغت به معنای خرمن و توده می باشد اما در کل کود به هر موادی که چه به صورت طبیعی و چه به صورت غیرطبیعی تولید می شوند که در تقویت خاک مزارع در کشاورزی مفید هستند، گفته می شود. کود انواع مختلفی دارند انواع کودها با توجه به نوع تولیدشان تفکیک می شوند که این انواع کودها به صورت طبیعی و غیر طبیعی می باشند. با توجه به طبیعی و غیرطبیعی بودن انواع کودها؛ کودشیمیایی، کود زیستی، کود حیوانی و.. نیز تولید می شوند. در تمام این انواع کودها رکن اصلی کود که مواد مغذی برای خاک می باشد را دارا هستند. تفاوت انواع کودها به نوع تولید و درصد مواد مغذی موجود در آن می باشد. کودهای شیمیایی، به کودی که به صورت شیمیایی تولید می شوند و برای رشد گیاه مقوی هستند، اطلاق می گردد. کودهای شیمیایینیز انواع مختلفی دارند. انواع کودهای شیمیایی عبارت اند از: کودهای شیمیایی میکرو زرد، کودهای شیمیایی میکرو بنفش، کودهای شیمیایی میکرو ریشه و... که این کودهای شیمیایی تولیدی هر کارخانه با کارخانه های دیگر و نیز استفاده برای هر نوع گیاه متفاوت می شود. به دلیل نیاز بشر به مواد غذایی استفاده از این انواع کودها و کودهای شیمیایی جایگاه ویژه ای دارد که این جایگاه باعث شده است که در بخش صادرات و واردات این کودهای شیمیایی فعالیتی داشته باشند.

سندباد بزرگترین سایت تجارت الکترونیک که به معرفی شرکت ها، صادرات، واردات و محصولات در زمینه ی مختلف کاری می پردازد در زمینه ی انواع کودها و کودهای شیمیایی نیز فعالیت های گسترده ای انجام داده است.

سندباد در این صفحه از دسته بندی غذایی و کشاورزی خود برای کاربران فعالیت های از قبیل صادرات، واردات و معرفی شرکت ها در زمینه ی کودهای شیمیایی انجام داده است. شما عزیزان می توانید با مراجعه به این صفحات انواع کودها اطلاعات کامل و جامعی از محصولات شرکت ها export و importt در این بخش بدست آورید.

سندباد سبک جدید تجارت


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.