مجله سندباد (موادغذایی و کشاورزی)

اخرین مطالب سندباد در حیطه ی مواد غذایی

مجله سندباد (موادغذایی و کشاورزی)

اخرین مطالب سندباد در حیطه ی مواد غذایی

انواع حبوبات

انواع حبوبات و بُنشن

حبوبات یا بُنشن شامل دانه های غذایی می باشند که اصلی ترین منابع برای جذب پروتئین هستند. بدن به مواد غذایی و معدنی نیاز دارد که این مواد غذایی از انواع حبوبات یا همان بُنشن ها به وجود می آید. پروتئین های انواع حبوبات در حالت های خام و پخته با هم فرق دارد. انواع حبوبات عبارت اند از: عدس، نخود، لوبیا، ماش و... هرکدام از این انواع حبوبات خواص و فواید خاص خودشان را دارا هستند. حبوبات شامل موادغذایی می باشند که از کشاورزی بدست می آید. همان گونه که مطرح شد بشر برای رشد و نمو به این بُنشن ها نیاز دارد به همین دلیل در سراسر جهان و ایران از انواع مختلف بُنشن ها استفاده می شود با این اوصاف انواع حبوبات در صادرات و واردات نقش به سزای دارند و نیز فعالیت های در صادرات و واردات روی  انواع حبوبات انجام می شود.

سندباد به عنوان بزرگترین سایت B2B که به معرفی شرکت ها، صادرات و واردات محصولاتشان در زمینه های مختلف کاری می پردازد، در زمینه ی بُنشن ها نیز فعالیت های زیادی انجام داده است.

سایت سندباد در دسته بندی غذایی،کشاورزی در زیرشاخه ی انواع حبوبات و بُنشن ها فعالیت های از قبیل صادرات، خرید و فروش و واردات انجام داده است. سندباد برای کاربران و مراجعه کنندگان خود اطلاعات جامعی از شرکت های که در زمینه ی حبوبات و بُنشن ها فعالیت دارند در بخش های export , importt ، خرید و فروش و معرفی، ارائه داده است. شما کاربران عزیز می توانید با مراجعه به بخش حبوبات اطلاعات مورد نیاز خود را در قسمت های مختلف را دریافت نمایید.

سندباد سبک جدید تجارت


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.